fredag 11 november 2011

1 år idag!






Hej på Er denna speciella elva-elva-elva-dag!

Vad gjorde ni idag kl 11.11 den 11/11-11? Vi var på Öppna förskolan och sjöng för glatta livet. Lilltjorvan fick sin 18-månaders spruta idag. Sen fick vi fira med lite sång och fika när det onda lagt sig.

Och förra året denna dag gjorde jag mitt första blogginlägg. Nu har det redan gått ett år... Men kul har det varit. Så tack till alla er som läser här. Ni är ju en liten skara som följer mig:) Kul kul.

Idag bjuder jag på en bildkavalkad från lilla hörnan vid köket. Min favorit-trälåda (jag har ju ett gäng) är denna med 8 fack i. Den tog jag från min fina morfars garage i somras när vi röjde undan inför försäljningen. Det gäller att ha sina skattletarglasögon på sig när man står bland alla skit och bråte och försöker sortera ut vad som ska eldas eller återvinnas.

Och bland oljeflaskor, spik, verktyg och målarburkar stod denna finfina låda och sa:
 -Hej! Får jag följa med dig hem? -Jappsidejsi såklart du får, sa jag.

Nu blir det kaffe och choklad för att fira fredag!

KRAM

5 kommentarer:

Ord & Känsla sa...

Kikar in för att gratta dig och din blogg. Hurra hurra!
ja, 1 år går fort och nästa vecka firar jag min blogg:)

Trevlig helg!

Tina sa...

Jag gillar morfars låda men det vet du ju redan..har haft den i tanken när jag varit ute o spejat på loppis.
GRATTIS på ett årsdagen!!
Tänk, var det bara två dagars skillnad då vi startade?!
Så roligt att du bloggar, har alltid gillat det du skriver o visar, Kamilla!

Stor kram! (Hoppas Busan inte får feber eller så nu då..)

Vintage House sa...

Hej
Grattis till 1 år som bloggerska superkul att du tog steget....
härliga bilder och jag önskar dig en mysig helg
kram
sandra

Camilla sa...

Så fint och du, GRATTIS! Kram Camilla

Rose Garden Malevik sa...

GRATTIS :)
och missa nu inte....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

De e kul å vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan