lördag 19 november 2011

Göteborg nästa!

En av morfars lådor har fått bli en liten hylla på en av köksbänkarna


God lördag på er sunshines!

Om en stund åker jag och dottern med min fina mamma till Göteborg. Vi ska sova en natt hos bästa lillebror. Det första stoppet efter att vi parkerat bilen blir på Balders Hage. Åh vad jag längtat. Här ska insupas jul så mycket vi bara kan och orkar. Kanske får nåt fint följa med hem. Ibland tror man ju att man kanske inte kommer kunna fortsätta existera om man inte får med sig just DEN där finfina saken hem. Visst?

Vi ska även träffa min söta guddotter och hennes mammi och fika. Kul!
Imorgon blir det myspys med gamla tjejgänget hos en av brudarna och hennes lilla bebis. Sicken helg va? Vad hittar ni på då?

KRAMAR

2 kommentarer:

Tina sa...

Jag mossar på här, kanske blir det en sväng in till stan senare..Gbg alltså!

Ha så kul! KRAM

Anonym sa...

tack för en härlig dos av er tjejer! Ni gjorde min dag.
Kram Mica