lördag 26 november 2011

Mildväder?!

Lite julpiff i ena hörnan av köksbänken

Hej lördag!

Nu har vi varit ute och pimpat entrén. Skidorna är framme, kälkarna likaså. Tallris, granris och enris är utplacerat. Men var är vintern? Jag behöver inte metervis med snö men lite frost hade ju varit på sin plats så här till första advent. Det känns lite fånigt att göra juligt och fint utomhus när det fortfarande är plusgrader. Men men nu är det ju gjort så nu kan snön komma och bädda in vår trädgård.

Jag bytte till förra årets vinterheader. Så vi kan ju låtsas att det är så det ser ut nu istället för den egentliga brunskala som råder;)

Hoppas ni alla har en skön lördag!

KRAMAR

3 kommentarer:

Anonym sa...

du kan verkligen locka fram julkänslan i oss alla min fina vän!
Kram kram
Mica

Tina sa...

Det jag pyntade igår har säkerligen blåst låångt bort just nu. Vågar knappt titta..
Din header är jättefin, likaså bilden idag!

kram o ha en fin adventsdag

Vardaxlyx sa...

Jag vill önska dig en trevlig advent och även säga att jag gillar dig blogg JÄTTE mycke!
Kramkram