torsdag 24 november 2011

O helga natt



Skål köpt på Balders hage


God Jul eller God kväll menar jag:)

I skrivande stund lyssnas det på Jöbacks skiva "Jag kommer hem igen till jul" (just nu O helge natt). Jullådorna är nedplockade från vinden och allt pyntelipynt placeras ut lite här och var.

Jag köpte en så fin skål i Göteborg i helgen. I den har jag lagt björnmossa, en vit hyacint och några nötter. Enkelt och vackert tycker jag. Julen är ju den bästa tiden för oss pysselnördar.
Åh vad kul det är!

Maken var ute och drog upp tre minitallar som ändå skulle röjas bort. Dessa står i glasburkar fyllda med vatten.

En skön start på helgen önskar jag Er! Min startar med en mysig tjejlunch och en hög med ungar här hemma hos mig och Bus imorgon;)

KRAMAR

3 kommentarer:

Tina sa...

En riktigt fin skål, jag älskar allt på fot!
Balders hage har så mycket fint, jag brukar springa till deras rea..
Ha en fin dag och Buskul imorgon!

kram

Ljusa vardag sa...

Vad juligt du har gjort det där hemma! Jag önskar dig en fin helg! Kramar Anna

Industri house sa...

Så fint du har adventspyntat! Jag har också börjat så smått här hemma, visst är det en mysig tid nu..Ha det gott i helgen, kram jessica.