torsdag 17 november 2011

I väntan på Advent





Hej alla goa!

Snart får vi börja pynta till advent. Så kul det ska bli! Jag har redan smygstartat lite. Jag har arrangerat några skålar och gamla bakformar med mossa, kottar, lingonris och ljus. Det tar ju tid att få adventsmysstämning i ett stort hus.

Visar några bilder på vårt älskade vitrinskåp i vardagsrummet. Vi har öppen planlösning på halva nedervåningen så köket skymtar där bakom. Detta skåpet köpte vi i Moheda några veckor efter att vi flyttat in i vårt hus. Vi körde dit med släp och kom hem med ett helt nytt (gammalt) bohag för knappt några pengar alls. Second hand är ju grejen!

Lite kottar hamnar här och var i mina vrår. Vackert och enkelt.

Ha en fin dag!

KRAM

1 kommentar:

Tina sa...

Moheda är inte dumt, det var ett tag sedan jag var där..
Så fint du har gjort det, snart så sätter jag igång jag också. Börjar ute i Shedet..

kram