tisdag 29 november 2011

Tröttast i stan

Julbockarna matchar fint med loppisbrickan

ZZZnaaaark...

Idag är jag nog tröttast i stan. Bus har inte mått så bra den senaste veckan. Förstoppning och en prickig liten kropp har resulterat i sömnlösa nätter och supergnälliga dagar. Stackars liten. Igår var vi hos farbror doktorn som fick tömma magen och ta blodprov för att utesluta allergier. Så ingen får sova i detta hus. Inte ens katten vill ligga i vårt sovrum längre. Hon blir livrädd när Busan skriker på natten.

Så nu ska jag släpa mig in i duchen för att sedan natta min dotter och mig själv. Jag lyssnar på Läckbergs senaste bok och den är ju så spännande.

Håll tummarna för att vår lilla tösabit ska må bättre och börja sova ordentligt. Tänk vad skönt det vore.

KRAM

2 kommentarer:

Tina sa...

Kära nån då, hoppas det löser sig och att Busan mår bättre så snart som möjligt. Helst redan ikväll, tycker jag...
Stackars er o kissen!
Tänker på er!

kramkram på längden o tvären

Ljusa vardag sa...

Ojoj inte kul med sjuka barn. Blir jobbigt även som förälder. Hoppas hon blir bättre snart så ni får fira en fin jul. Ha det så bra. Kram Anna