lördag 20 augusti 2011

Boa in sig




Morning sunshines!

Visst blir man lite extra sugen på att boa in sig nu när det börjar bli kallare och mörkare om kvällarna? Igår efter en intensiv dag inomhus med en något trotsig 15 månaders. Ja, jag skrev igår att jag njuter av varende minut av hemmamys med henne men igår blev det väl varannan minut kanske. TÅLAMOD.

Iallafall så fick vi ta på oss regnisar och rasta av oss en stund ute. Jag plockade rönnbär och gjorde en liten dekoration till mitt bord vid enrén. Ett zinkfat, jord i botten, mossa runt om, några suckulenter jag fått av mina fina vän D och några kvistar med rönnbär. Höstigt färgsprakande. Det behövdes igår när det var så grått hela dagen. Några kvistar fick även följa med in och lysa upp lite.

Tvätt tvätt tvätt. Varför tar den aldrig slut?

Njut av lördagen fina Ni.

KRAM

2 kommentarer:

Tina sa...

Ja, tvätten växer här med..men den hinner jag inte med nu. Höll just på att bränna upp dörren till Shedet med en Speedheater! Attan så snabb det gick..tur att jag inte eldade upp mig själv, hehe. Du ska få se bilder på det hela snart, är inte riktigt färdig med allt ännu. Det kommer..
Känner också för att höstpynta lite, blommor har jag bytt ut men det där piffet vill jag också ha. Jättefint, rönnbärsidén snor jag rakt av..

Kram o ha en bra dag o hoppas Busan kan vara ute lite mer idag, här regnar det inte iaf ännu..

Industri house sa...

Så mysigt du gjort med all mossa:))Ja man märker verkligen att hösten är på intågande...här har regnat flera dagar på raken nu, inte så kul..Hoppas det kommer lite fler fina dagar snart:)) Stor kram/jessica.