tisdag 16 augusti 2011

Härmis




God förmiddag på Er därute!

Såg ni på Ernst program förra veckan? Han har nog varit inne hos oss och spanat in vårt hembyggda fönsterskåp;) Men han tog i lite och gjorde det fyra gånger större än vårt. Haha. Fint blev det iallafall. Han kan den där Ernst. Och min man med såklart.

Mitt skåp har ändrat tema sen sist. Nu är det gröna nyanser som hägrar där inne. Jag hittade två tidningar från 50-talet på Handelsman Flink när jag var på Malö tidigare i somras. De passar fint i skåpet tycker jag.

Ha en härlig tisdag. Här skiner solen så nu är det promenix med Busan som gäller.

KRAM

4 kommentarer:

Petra-Lantlig Charm sa...

Vilket fint skåp!! Duktig man du har! Ja, Ernst har nog smygit omkring å letat inspiration, hihi!

Ha en fin tisdag!

Kram Petra

Härligt hemma sa...

Snyggt!! Jag blev sugen på ett sådant skåp när jag kollade på Ernst. Vill förövrigt ha hela huset som han håller på och fixar med ;).
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine

Ord & Känsla sa...

Ert skåp är ju så fint! Det som Ernst gjorde skulle ha haft ben. Blir sugen på att göra ett liknande, men det får bli ett annat år...

Kram Helena

Vintage House sa...

Hej
Ja jag tror nog Ernst är och tittar in hos oss ; )
Läckert skåp.....
kram
sandra