söndag 14 augusti 2011

Patinerat



Godkväll!

Hemma igen efter några dagar på mormors gård. Slitgörat tar aldrig slut där... Både mormor och morfar har använt sin skog som tipp i alla tider så ni kan ju tänka er vad som göms där. Däck, badkar, plåttak, bilbatterier, plastdunkar, oljedunkar, glas, flaskor, bilstereor och f-n och hans moster.

Nog om det. Dessa patinerade skönheter hör till mina funna skatter såklart. Jag blev så glad när min nyblivna svägerska hittade en hel hög i en gammal trälåda. Patinerade av naturen. Inget fusk här inte. Nu får de stå uppradade ute på mitt planteringsbord. De största har jag redan planterat i. Någon kul bland allt skrot alltså.

Nu blir det snart kudden för mig ZZZ.

Ha en bra start på veckan imorgon hörrni.

KRAM

1 kommentar:

Tina sa...

Gissa vem som fick sådana igår? Syrran o jag har experimenterat och fått till en teknik som funkar väldigt bra..visar snart på bloggen.
Uj, ett sånt slitgöra ni verkar ha haft i helgen. Det är ju roligare om du hittar fina saker än bara skrot..lite minnen och lön för mödan.

kram!