måndag 1 augusti 2011

Skattjakt


Tjoflöjt godingar!

Här står fyra av de fynd jag gjorde i morfars garage sist vi var där. Gamla trälådor får jag aldrig för många av. Jag älskar att göra olika blickfång med dem och lägga saker i. Inne som ute.

Imorgon ska vi dit igen hela familjen. Vi ska börja röja inför försäljningen av gården. Det kommer kännas vemodigt att gå runt där och samla ihop spara- och slänga-högar av deras liv. Mormor lever ju fortfarande vilket är fantastiskt såklart. Men det kommer inte bli lätt för henne att flytta ifrån sitt hem. Men det måste tyvärr ske. Gården är för stor för en ensam liten tanta.

Det ska blir mysigt med familjehäng i några dagar iallafall. Vi får försöka ha så kul som det går bland all bråte. Jag hoppas naturligtvis på att finna fler skatter:)

Ha det gott på årets första augustidag!

KRAMAR

4 kommentarer:

Tina sa...

Gillar de två till vänster, fina!

Ha det gott mitt i allt, med familjen!
Kram

Ord & Känsla sa...

Vad fina de är! Ge förslag till vad jag kan använda en som ser ut som den längst till höger. Har ställt en blomma på den och haft den stått på högkant. Du har så många ideér...

Ha en bra dag med familjen!
Kram kram

Industri house sa...

Lådorna ser verkligen jättefina ut:)) Du lär säkert hitta fler fina fynd... Kram på dig, jessica.

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Trälådor ÄR fina! Och du har ju fyndat mer än en. Vi har en ståendes på vinden som jag är upp och kikar på ibland. Men den har inte riktigt hittat "hem" än, så jag funderar vidare vad jag ska göra med den! Hoppas du finner fina platser till dessa! Kram!