tisdag 9 augusti 2011

Ett sommarmåste

Är bilden uppochner?


Ett av alla mina måsten inför denna sommar var att ligga i hängmattan så ofta som möjligt. Ganska jobbigt måste va? Och jag tycker jag har lyckats ganska bra faktiskt. Antingen ligger jag och Busan där och gungar, pussas, kramas och pratar om livet. Eller så lägger jag mig där själv en stund när hon sover middag. Med en kudde, en stor mugg kaffe och en tidning. Ahh. Då känns livet ganska okomplicerat måste jag säga.

Utsikten uppåt är denna fina björk. Med huvudändan mot björkstammen och blicken rakt upp i skyn. Dessa sommarminnen plockas säkerligen fram i vinter när snön yr och vinden viner utanför fönstret. Men än är det sommar vänner, så nu njuter vi allt vad vi kan!

Detta var allt från mig, HEJ!

2 kommentarer:

Tina sa...

Jag städar och står i och gör ett avbrott då och då. Lite kul känsla på bilderna, är det inte snurrigt idag så är det upp o ner..!
Jag kan bara ligga stilla i en hängmatta eller hammock, mår illa annars. Så åksjuk...

Kramen igen!

Fiffiga Systrar sa...

å den där stunden när lillbusen sover är magisk! ibland blir jag alldeles stirrig över allt jag vill passa på att göra. Klokt av dig att slänga dig i hängmattan!! önskar jag hade en! kram emelie