söndag 21 augusti 2011

Hurra

Kronan är höstprydd

Pelargonen blommar så präktigt


Idag hurrar vi för min fina mamma som fyller år, GRATTIS bästa mamsen!

Har varit på en härlig skogspromenad med dotra mi så nu sussar hon så sött i vagnen. Och då vill man ju göra tusen saker. Men jag springer mest runt som en yr höna och gör ingenting. Maken kör med röjsågen på ängen. Jag tror nog jag lägger mig en stund i solsängen och lyssnar på någon sommarpratare. Måste ju ta vara på de sista värmande solglimtarna.

Hoppas ni har en skön söndag!

KRAMAR

3 kommentarer:

Tina sa...

Tycker jag att du ska göra, jag har inte haft koll denna månaden vem det varit som pratat. Ska nog också pausa och njuta i solen lite..

Ha det gott!

Ord & Känsla sa...

Fint med rönnbär har själv plockat i trädgården för att dekorera med idag.
Har suttit ute och ätit rabarberpaj:)

Kram Helena

Camilla sa...

Har faktiskt helt missat sommarpratarna i år. Inte lyssnat en enda gång! Har säkert missat en massa kul, sorgligt, tänkvärt och intressant!

Önskar dig en skön vecka! Kram