torsdag 24 mars 2011

Flaskdille





Hej på er i solskenet!

Åh vilken härlig dag att vakna upp till. Nästan all snö har smält bort på gräsmattan nu. Tänk för en vecka sen var den täckt med 20 cm.

Jag har ändrat om lite i mitt ena fönster i burspråket. Jag har fått dille på gamla flaskor. Fyndar så fort jag hittar någon till ett bra pris på loppis. En av de bruna små flaskorna fick följa med hem i helgen. Den stora bruna hittade jag på morfars gård och nu är den fylld med videkissar.

Tjoho, nu ska jag dricka kaffe på altanen och titta på min sovande skönhet som snusar så gott i vagnen.

PUSS på er!

4 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

Har samma dille......
Ett billigt och roligt nöje.
Dom går ju att använda till så mycket.
Ha en bra dag
AC

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men jösses! Det ser ju nästan alldeles bart ut!
Ååååh! Här är det 3 meter kvar känns det som (nästan iallafall)
Njut!! :)

Tina sa...

Tänkte först att du kanske hade köpt några flaskor gott vin och skulle ha fest till helgen..
Skämt åtsido, gillar dina flaskor.
Jag har också en del jag fyndat på loppis, de åker fram då och då.
Kolla, snön är borta!! Japp, idag hade jag svenska vårkänslor på riktigt. Så himla skönt!

Kramis på dig

Ord & Känsla sa...

Ja, nu är snön i stort sett borta och den har verkligen blåst bort!

Har nästan inga flaskor, dålig på det.
Dina är fina!
Kram kram