onsdag 16 mars 2011

Polkagris-Lotta


Hittade en sån söt Lyckliga Lotta som var polkagrisrandig. Den var tvungen att följa med hem från butiken. När jag var liten planterade alltid jag och mamma petunior som var polkagrisrandiga i min blomlåda under lekstugefönstret så nu kan jag inte tänka på annat än min fina lekstuga när jag ser såna.

Till sommaren ska busans lekstugeprojekt påbörjas och tänk vad vi ska inreda och pyssla därinne hon och jag. Eller mest jag nu i början kan jag tro;) Kul ska det bli.

Soligt idag med-underbaaart!

Snart är det dags för bus och lek i bebisgruppen och gott fika till de vuxna.

KRAM

2 kommentarer:

Ord & Känsla sa...

Har inte sett den färgkombinationen tidigare, fin!

Ha en bra dag i solen!
Kram Helena

Mina drömmars hus sa...

Hej hej
Har en utmaning till dig....
AC