tisdag 15 mars 2011

Soliga tisdag


Härliga sol vad fint du lyser idag!

En bild på min lilla favvohylla i köket. Här ändrar jag om efter säsong. Just nu är det mycket blått och rött som gäller i köket. Härlig kombo tycker jag. På hyllan samsas oliver från Spanien, en kakburk inköpt på Harrods, hjärta från Rice och några loppisfynd.

Idag måste jag nog blunda hela dagen för att inte se all smuts som solen skiner lite extra på. Jag är inte alls på städhumör. Så det så.

En skön tisdag önskar jag Er

KRAM

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint du har dekorerat bästis! Sött med korgen och riset.
Idag var jag på Balders hage och köpte present till Ida och Ebba. Är väldigt nöjd över mina inköp.

Hoppas vi ses på lördag eller söndag!
Kram Mica

Tina sa...

Jag skulle också vilja ha en hylla som du har med alla dina favoritprylar..får nog snickra till något. Men inte idag, så himla skönt att sitta i solen och känna 50 graders värme i nacken. Jag är ju en riktig fryslort annars. Gelatin använder jag ofta till mousse, har en med hallon som är outstanding. Oj, så sugen jag blev på det nu då..

Stor kram till dig

Ljusa vardag sa...

Det gör du alldeles rätt i, blunda för all smuts ;) Kul att variera färger i köket beroende på säsong. Ha en fortsatt fin vecka! Mvh Anna

Ord & Känsla sa...

Vilken söt hylla att pyssla och ändra i!
Många fina saker som finns där nu:)

Jag får nästan panik när solen skiner in i huset, smusiga fönster och damm...ibland får man blunda.

Kram från mig!