onsdag 2 mars 2011

På tork




Vår älsklings små bebiskläder hänger på tork i hennes rum. Jisses så många söta små klänningar hon fick när hon föddes. Jag hade fullt upp med att hinna använda alla. Men så kul det var att få klä på vår lilla dotter dessa små skapelser.

På hennes hyllor står några av mina och hennes pappas gamla saker blandat med hennes nya. Dockservisen fick hon av sin lilla kompis i namngivningspresent och även mailegkaninen i den lilla sängen av en annan liten kompis. Mailegmusen i den söta röda vagnen fick hon av sin morbror i julklapp.

Det är så mysigt att vara på hennes rum och göra iordning och plocka med alla små saker. Än så länge kryper hon mest runt därinne så jag får nog bestämma hur där ska se ut ett tag till i alla fall;)

Onsdagskramar till ER!

3 kommentarer:

Tina sa...

Så gulligt, fiffigt och hänga dem så. Nu ser jag krokustavlan och den röda lilla kaninvagnen är för söt! Tänk när busan vill uppåt då har hon hur mycket fint som helst som väntar på hyllorna..
Känner mig lite starkare idag och äter varannan- tredje timme, busan och jag kan ta varandra i hand...känner mig som en bebis.

Kram till er, Tina

Ord & Känsla sa...

Vilka söta saker på hyllan och kläderna på tork är ju underbara!
Ja, några år till får du säkert bestämma. Sen brukar väl de flesta småtjejer säga sitt, hihi:)

Kram kram

Vintage House sa...

Åh så sött:)
gillar verkligen det.
ha det så gott kram
sandra