lördag 5 mars 2011

VÅR






Har suttit på vår soliga altan och njutit av värmen några timmar idag. Sitter man i lä så blir man ju nästan lite svettig, ljuvligt. Den mesta snön har smält bort från trädäcket och gräsmattan börjar skymta här och där. Nu är den snart här. Underbara VÅR!

Denna fina kruka med plättar i luften fick jag av en söt vän i mammagruppen häromdagen. Tack M! Jättefin betongkruka, lite ruff och sliten precis som jag gillar.

Min mor är här i helgen och tar hand om Busan lite så jag och pappan får vila.

Ikväll blir det schlager. Hoppas ni får en skön lördag med eller utan musik i rutan.

KRAM

3 kommentarer:

Tina sa...

Men så skönt och trevligt för dig o mannen!
Njut så mycket du kan i solen och ikväll, det är ju en helt fantastisk dag idag!
(nu kom mannen in och frågade varför jag såg så glad ut. Jo, för att du är så go Kamilla, fick jag förklara då.)
Kramis Tina

Tulipa sa...

Hej!

har också suttit en stund i solen idag, bara sååå ljuvligt!

Vad skönt med lite avlastning!

Hoppas ni njuter riktigt mycket av helgen!

Kram mariette

Ljusa vardag sa...

Vilken fin blomma du har fått! Ja visst är det underbart att sitta i lä denna tid. Nu blir det schlager för fulla muggar. Mvh Anna