måndag 7 mars 2011

Kristallklart


Denna kristallkrona köpte jag för en av mina första extrajobbslöner när jag fortfarande bodde hemma. Sen har den fått följa mig till mina olika boenden genom åren. Nu hänger den i vårt bibliotek och jag tycker fortfarande om den väldigt mycket. Ett bra köp helt enkelt. Även om smaken ändrats en del fram och tillbaka så har jag alltid tyckt om det som ser lite äldre ut och det som är gammalt och slitet.

Det är ju bra att jag hittat min stil för då blir det inte så många felköp. Men jag vill ju fortfarande byta ut saker då och då (eller väldigt ofta enligt min make). Men så är det ju, eller hur?

Soliga måndagskramar

5 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

Ljuvlig.
AC

Ord & Känsla sa...

Det har ju blivit mer och mer populärt att ha dessa överallt, tom i badrummen.
Där går väl gränsen. Din är jättefin!

Ha en bra måndag!
Kram Helena

Hildas hem - Sofia sa...

Ja, precis så är det. Man behöver byta ut sina saker lite då och då. Men när jag tröttnar på något så ställer jag undan det ett tag i förrådet och efter ett tag blir jag ofta kär på nytt i dem och plockar fram dem igen :)

Din kristallkrona var jättefin! :)

Ha en fortsatt fin måndag!
Kram Sofia

Tina sa...

Håller med, jag brukar stoppa in saker jag tröttnar på i skåpen eller på vinden. Senare kan det vara rena julafton när man hittar dem igen.
Jag har en sådan, fast en storlek mindre tror jag, i sovrummet. Älskar kristallampor!
(mitt namn börjar också på K!)

Ha det bäst, Tina

FaB Keramik sa...

Pampig och snygg!
Ha en fin måndagskväll!
Kram Frida