torsdag 23 juni 2011

Bråda dagar



Hej hej alla godingar!

Det är bråda dagar så här i midsommartid. Men bara roliga saker. Igår dansade vi runt midsommarstången med alla barn och föräldrar på mitt jobb. Jag och Busan var där och hade en mysig dag med mina kollegor. Idag ska vi på sommaravslutning på Öppna Förskolan. Även där ska vi dansa runt stången. Sen blir det storhandling till morgondagens kalajsande. Och storstädning (mindre kul).

Vi ska fira midsommar hemma hos oss. Vi blir 10 vuxna och 7 barn så det blir nog high life:) Hoppas vi får några solglimtar i alla fall så vi kan vara ute och vara små grodor.

Ha en underbar midsommarhelg alla fina som läser här!

Sommarkramar//Kamilla

PS. En av våra gamla stegar står lutad mot förrådet/garaget. Jag ska hänga några ljuskyktor där också.

4 kommentarer:

Tina sa...

Ni har alltså dansat ett par gånger redan, så kul!
Jag hade gärna gjort det också för den där Midsommarstämningen har inte riktigt infunnit sig ännu..Men den kommer nog när gubbarna på lekplatsen vid havet, börjar dra sina trudelutter på dragspelet..
Så fint du har gjort vid sittplatsen, där får ni det fint imorgon!

Trevlig Midsommar o kram förstås! /Tina

Industri house sa...

Ha nu en riktigt mysig midsommar! Man får hoppas att vi klarar oss undan regnet. Vi ska också fira med en massa goa vänner och en massa barn, vi blir 29 personer men kul kommer det alla gånger bli =) Kram på dig/ jessica.

Ord & Känsla sa...

Vad fint det blev med stegen, vilken fyndig idé och jag kan tänka mig att det blir fint att hänga ljuslyktor på den också!

Ha nu en mysig midsommar!
Kram kram

Linda-Villa Skrolycka sa...

Hej Kamilla,
vad glad jag är att jag hittat hit. Blir definitivt fler besök så jag lägger till dig i min lista så jag har koll på när du uppdaterar. Alltid lika kul att hitta nya bloggar som man gillar :)

Hoppas att ni hade en fin midsommarafton!