lördag 25 juni 2011

Midsommarflicka

Titta vilka fina muggar från Rice som vi fick!

Kompisarna leker i mitt lekrum men jag vill nog titta på lite först

Dagen efter...

Idag är vi lite trötta som sig bör efter en härlig midsommarafton. Vi hade huset fullt med glada barn och vuxna. Vi plockade blommor i regnet och klädde stången. Det slutade regna lagom till små grodorna. En massa god mat och jordgubbar slank ner tillsammans med lite vin, mmm.

Vår älskade dotter hade på sig min 1-års klänning så den har 28 år på nacken. Det är fortfarande bredvid-lek som gäller men håller man i två låtsats-pommes frites så känner man sig trygg.

Ha en fortsatt skön helg sötisar!

Imorgon blir det nog en tur till stora möbelvaruhuset:)

KRAM

4 kommentarer:

Tina sa...

Helt otroligt söt!
Tänk att du haft den, en sån fin känsla.
Rean börjar imorgon, hörde jag...

Kram Tina

Ord & Känsla sa...

Vad roligt att hon kunde ha din fina klänning!
Hon är ju så go:)
Det hade varit min dröm om mina barn hade kunnat ha något jag haft, men nu har jag ju två pojkar så...

Kram kram

Anonym sa...

åh..visste inte att det var din gamla klänning. Hon var fantastiskt söt i den!
//mica

Claras hem på byvägen sa...

Hej hej!

Åå vilken härlig blogg, det va roligt att hitta hit.
Söt liten fröken i söt liten klänning=).

Hoppas ni har haft en härlig midsommarhelg!
Kram Clara