fredag 3 juni 2011

Ljuvliga sovmorgon




Godförmiddag fina vänner!

Busans mormor bestämde sig för att sova över så i morse fick jag och pappan en välbehövlig sovmorgon. Såå skönt. Speciellt när lillan tyckte att dagen började kl 5.20. Nu klipper maken gräs, mormor leker med bebisen och jag bloggar. Härlig arbetsfördelning va?

Bilden ovan visar burspråket utifrån. Vi har satt fast armeringsjärn runt fönstret som humlen klättrar på och i mitten av rabatten växer rosor. I balkonglådan har jag sått slingerkrasse som ska slingra sig ner mot balkonräcket. Har jag bestämt iallafall;)

Nedersta bilden visar altaningången till köket utifrån gräsmattan sett.

Nähä nu ska jag ut och njuta av en klarblå himmel, fågelkvitter och ett glas iskallt vatten.

Ha en superkön fredag. Imorgon ska jag på Håkan Hellström, tjohooo!!!

KRAM

2 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Så underbart med sovmorgon! Jag tycker det var en väldigt bra arbetsfördelning :)

Så fint ni har det med alla blommor.

Jag önskar dig en härlig dag!
Kram Sofia

Tina sa...

En sån härlig start på dagen ni fått!
Det fick min bror också..lille R sov över och nu ser min säng ut som en vit hoppborg..
Jag somnar nog gott ikväll..

Kram på dig!