fredag 10 juni 2011

Regn och hundkex



Friday I´m in LOVE!

Jaja nu har det väl ändå regnat färdigt. Det går ju inte ens att gå ut i detta rusk. Blä. Fick springa med Busan fram och tillbaka mellan bilen och mataffären idag.

Igår var vi på gekås och shoppade. Det fanns så mycket fint så jag fick hejda mig för att inte handla upp varenda krona. Måste ju ha lite till semestarkassan också. Jag har precis strykit en ny vaxduk (inhandlad igår) till altanbordet men jag kan inte lägga på den än eftersom jag inte vill ha mig en dusch så här med kläderna på och allt. En ny lykta ska också ställas på bordet. Sluta regna NU!

Jag visar två soliga bilder på vårt bord utanför entrén idag istället. Regn vill jag inte fota.

Njut av fredagen sötnosar!

Dags för kaffe och baguette. Kanske en eller två Marabou-cookies också;)

KRAM

5 kommentarer:

Tina sa...

Har du varit i Ullared, så kul! Jag behöver också åka dit snart. Brukar bunkra upp med vissa sommarprylar jag köper där. Idag skulle det bli ösregn men det blev sol, tur för mig men väldigt konstig väderprognos...

Kram o trevlig helg!

LOTTAS HOME sa...

Härliga somriga bilder!
Önskar dig en toppen helg.
Kram Lotta

Camilla sa...

Gekås, där var det länge sedan jag var. Kommer ihåg att man kunde handla hur mycket som helst där, det gällde att hålla igen så att inte kvittot blev alldeles för långt! Kram Camilla

Ord & Känsla sa...

Vi ska åka en sväng till Ullared på semestern och bo i en av deras stugor. Får nog göra en lista framöver.

Hoppas solen lyser på oss imorrn, för nu har det regnat och åskat här sen em!

Godnatt, kram Helena

Fiffiga Systrar sa...

Vilket fint hus du har!!! Avis! :) Tack för din fina kommentar hos oss! Önskar dig en härlig och solig(!) söndag! Kram emelie