lördag 18 juni 2011

Helgeffektiv


En liten sen lördagskvällshälsning till Er alla rara!

Vi har alltid många projekt på gång jag och min man och helst vill man göra alla samtidigt och se resultat på en gång. I alla fall jag. Har jag fått en idé så vill jag ro den i hamn på studs. Jag är ju kanske inte alltid så nogrann och tålmodig men som tur är är maken det så vi kompletterar varann.

Jag köpte ett jättefint gammalt skåp häromdagen som jag slipat och målat idag. Jag har verkligen ansträngt mig för att göra det så bra jag kan. Men fort ska det gå;) Busan ska få ha det på sitt rum med sina finaste saker i. Min mamma har varit här idag och passat henne så vi fick en hel del gjort. Skönt.

Ha en skön söndag vänner!

Kram

PS. Våra lötjtnantshjärtan blommar fortfarande så praktfullt och fint.

1 kommentar:

Tina sa...

Skåp, nu gör du mig nyfiken..
Bara älskar att fixa till möbler och se förvandlingen. Som att vifta med trollspöt, fast med lite mer handfast jobb kanske..hm.

Må så gott!