tisdag 21 juni 2011

Mitt stora tittskåp






Åh jag är så himla lycklig!

Jag önskade mig ett skåp byggt med våra spröjsade gamla fönster av min make. Och nu ÄNTLIGEN är det klart:)

Som han har svurit över detta skåp ska ni veta. Bräderna var så sneda och vinda så skåpet glipade hit och dit. Fönstrena är de som satt på vårt hus tidigare så de har ju ett par år på nacken. Inget är riktigt det andra likt vilket inte heller var så lätt att få ihop. Mannen är inte speciellt nöjd med sitt verk. Men det är jag!!! Jag fullkomligt älskar mitt stora tittskåp. Här kan jag ändra om efter säsong och humör, hur kul som helst.

Vi har ställt det på vår stora byrå i hallen så man ser det så fort man kommer innanför dörren.

Idag ska jag till tandläkaren vilket är mindre kul. Men det måste ske så jag har några tandsingar kvar i framtiden;)

KRAM på Er alla fina!

6 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Jag förstår att du är lycklig för det är så himla fiiiint :)

Hälsningar Josefin

Vintage House sa...

Hej
härligt fint ska göra något liknanade se om mannen svär oxå...
ha en fin dag
kram
sandra

Tina sa...

Jättefint!!
Jag bara älskar fönsterskåp men det visste du nog innan, he he..
Fönstren är så fina, ser nu att du har åtta rutor. Jag har sex på mina, måste ha räknat fel sist. Patinan är superläcker, ring mig nästa gång så hjälper jag till!

kram på dig!

Fiffiga Systrar sa...

ååååååå lyllos dej! jag har oxå gamla fönster som väntar på att jag eller sambon ska ta tag i de! nu blev jag riktigt inspirerad! superfint! tack för kommentaren på veckans goding! psst gick det bra hos tandläkarn? kramis

Ord & Känsla sa...

Det blev ju jättefint!
Perfekt att ha just de saker man vill ska synas lite extra bra:)

Ha en bra vecka!
Kram Helena

Marie sa...

Underbart fint fönsterskåp!!!

Trevlig Midsommar!
Kram Marie