onsdag 8 juni 2011

Ljugarbänk


En bild på vår bänk på altanen. Här sätter jag mig och ljuger när andan faller på. Vi hade en bänk till vänster i bild också tills sent igår kväll för då flyttade jag den till framsidan av huset. Där har vi skugga hela dagen och i den får man ju vistas mest nu när man har en liten 1-åring som ska skyddas från solens starka strålar.

Det är kul att använda trädgården på andra sätt nu när man har barn. Hon upptäcker trädgårdens alla vinklar och vrår och använder den som vi aldrig gjort innan. Tur att den är stor så hon inte tröttnar;)

Nu ska jag läsa tidning och vila lite innan gosingen vaknar.

Ha en fin dag! KRAM

4 kommentarer:

Tina sa...

Oops, nu skulle jag precis logga ut o fick se dina fina bänk..jag kikade just på planteringsbordet.

Ha det gott med tidningen o njut massor av din lediga stund! kram

Vintage House sa...

hej
vilken läcker bänk och vad skönt med en stor trädgård.
83 själv är jag 76 så det är nog därför jag inte känner igen dig. Min lillebror är 80.
ha en skön kväll
kram
sandra

Fiffiga Systrar sa...

Vilken fin soffa!! Jag älskar soffor! Gärna många på olika platser i trädgården så man kan mysa och njuta precis där det är skönast just då!

Hoppas din kväll blir lika strålande som den är i OSkarshamn!
Kram Elin - Fiffiga Systrar

Ljusa vardag sa...

Man kan inte få för få ljugarbänkar ;o) Jag håller med dig om att det är full fart i trädgården med en liten ettåring! Man får så mycket motion själv så det är ju bara ett plus ;o) Ha en fortsatt fin dag! Mvh Anna