lördag 9 juli 2011

Äventyr

Jag når nästan ner med mina små fötter

Att äta själv är godast

Ge mig ett par skor så kan jag leka hur länge som helst. Nästan.

"Solen lyser himlen är blå, vad det är skönt att leva då"

Ovan ser ni bilder på hur Busan njöt av campinglivet. Såklart hade farmor köpte en alldeles egen stol till lillhönan. Tur att pappa håller i lite så den inte tippar.

Ikväll ska jag och maken iväg på festligheter i Göteborg. Detta innebär att vår lilla älskling ska sova utan oss för första gången i sitt 14 månaders långa liv. Mormor kommer hit och busar i ett dygn. Den som är mest nervös är ju jag såklart. Det blir nog jag som inte kommer kunna sova...

Ha en skön lördag och håll tummarna för att jag också får det;)

KRAMAR

2 kommentarer:

Tina sa...

Uj uj, hoppas du kan koppla av. Det kommer att gå galant, det är jag säker på. Mormor är alltid mormor och klarar av allt när det gäller barnbarn..mysigt för dem två att vara tillsammans.
Vilka goa bilder på busan, hon har allt vuxit till sig och ser så bestämd ut. Gulligt..

Ha det då jätteroligt i Gbg! /KRAM

Fiffiga Systrar sa...

vad söööööt hon är!!! ha en fantastiskt härlig helg! kramis