torsdag 28 juli 2011

Djurparken i bilder

Tur att onkel håller i mig

Mamma+Busan=SANT

Tur att det var en glasruta mellan oss och lejonen. Fast de ser ju väldigt trötta ut.

På pappas axlar känner man sig trygg

Zebror är så vackra tycker jag


Hejdå för denna gången!

Jaha då har vi varit på Borås Djurpark i dagarna två. Här visar jag gårdagens bilder. Då var det Busans onkel (ja han vill bli kallad så, inte morbror) och mormor som var med. Idag var vi där med våra fina vänner.

Det är kul att gå runt bland en massa djur med stan alldeles inpå knuten. Ganska lustigt när man tänker efter. Att det strosar tunt giraffer på en savann strax bakom city.

Busan älskar djur så för henne var det en upplevelse att få se dem in real life. Vi läser ju djurböcker en sisådär 86 gånger per dag nämligen.

Ikväll blir det grill och mys med fina vännerna som sover över. Imorgon loppistur. Tjoho!

Ha det gott i värmen!

KRAMAR

3 kommentarer:

Tina sa...

Jaha, då förstår jag varför det blev dagarna två.
Hälsa busan att tant Tina har haft en bubbla som hon har på tröjan, fast i ljusblått...så retrosnygg den var!

kram

Ljusa vardag sa...

Ni ser ut att ha haft härliga dagar. Det är samma här, läser djurböcker sisådär 86 ggr per dag vi också ;o) Kanske också ska besöka någon djurpark framöver... Ha en fortsatt fin semester. Kram Anna

Anonym sa...

Kul att springa på er idag! Så söt hon är, lilla Busan! Här får du ett bloggtips av mig med, http://www.in-myhouse.blogspot.com. Kram, Jessica