torsdag 7 juli 2011

Lata dagar





Godkväll i stugorna!

Nu är vi hemkomna efter några lata dagar på Tjörn i svärmors husvagn. Det är inte helt fel attt bli uppassad med god mat, vin och lite barnpassning så här i sommartider.

Igår tog vi båten över till Malö och tittade in hos Handelsman Flink. Åh säger jag bara. Bakom disk finns den största samling gamla burkar jag sett. Jag ville ju ha alla, burktokig som jag är, men de var ej till salu. Men jag fick med mig lite annat smått och gott istället. Bland annat en pappersbonad med sommarmotiv och en klippdocke-affisch till dotra mi.

Hoppas ni alla mår väl och njuter av vår svenska sommar. Sol och regn om vartannat som det brukar vara i detta underbara land.

KRAMAR

1 kommentar:

Tina sa...

Jag har också dregglat över burkarna på Malö.
Attan att de måste stå framme och fresta..
Skön avkoppling du haft, imorgon kväll så är det min tur också..

Kram på dig!