måndag 11 juli 2011

Sommar sommar sommar

En del av grönsakslandet

Framsidan

Morbror med nyduschad Busa

Slingerkrasse


Hej hej!

Min fina lillebror är på besök ett par dar. Igår var det en sån där alldeles ljuvlig kväll så jag var ute och fotade i trädgården. Dessa sommardagar vill jag spara på burk och ta fram när det slaskar och ruskar som värst.

Nu ska vi iväg på grillning med föräldragruppen. Myspys. Sedan bär det iväg till Småland till vår mor för imorgon ska jag hämta mitt största och bästa auktionsfynd hittills:) Som jag längtat. I 10 långa dagar har jag fått vänta på att vi ska dit med släp för att få hem möbeln. Ni förstår ju vilken evighet det är för nån som måste göra allt exakt på sekunden som idén för något kommits på. Men nu så. Imorgon kväll ska här baxas in nåt flott. Bild kommer...

Nu njuter vi av ännu en härlig sommarkväll.

KRAM på Er!

3 kommentarer:

Tina sa...

Stort? Flott? Jag blir SÅ nyfiken...
Vill också ha Slingerkrasse, så läckert. En konstnärskompis till mig hade det i sina balkonglådor en gång. Och det glömmer jag aldrig!
Att vänta kan kännas som en evighet ibland, kan tänka mig att du längtar..

Ha det gott med hela familjen! /Kram Tina

Ljusa vardag sa...

Ja men visst vill man spara dessa ljuva sommarkvällar! Jag väntar med spänning på vad det är du har ropat in! Ha en fin kväll. Kram Anna

Anonym sa...

Spänningen är olidlig... Hoppas vi hinner ses nånting under sommaren! Kram Sofie