söndag 6 februari 2011

Första åket




Av faster och hennes sambo fick Gosan sitt första åk. Fötterna når inte riktigt ner till golvet än när hon sitter på den så hon mekar lite först.

Hmm vad är detta? Får nog känna lite på däcken först om det går att köra säkert innan jag vågar prova.

Röd och fin. Passar perfekt in på hennes rum till mammas stora lycka;) Fast det kommer nog främst gasas på här nere där det finns mycket golvyta att fräsa runt på kan jag tro.

Snart kommer mormor då blir det korvgrillning ute på altanen!

Ha en skön och slapp söndag vänner!

KRAM

3 kommentarer:

Tina sa...

Fräsig tjej och fräsigt vrålåk!
Åhh, vad jag gillar den sortens bilar till de små. Köpte själv en blå prickig till brorsans plutt i present. Har den i arkivet någonstans, om du vill titta..nov/dec eller något..(Ny kärra till Plutten)
Lilla busan är så söt, tycker jag!

Kram Kamilla o ha en skön dag! Tina

Ljusa vardag sa...

Kul bil! Ser rejäl och bra ut! Bra att satsa på kvalitet tycker jag. Det ser ut som om våra barn är lika stora.. eller gamla heter det kanske. Min är 10,5 månader. Hon har fått en sparkbil av sin mormor och morfar men det dröjer nog ett tag till innan den kan användas. Måste väl kunna gå först. Ha en fortsatt trevlig kvökk. Mvh Anna

Ord & Känsla sa...

Vilken fin gammeldags bil!
Vi hade en röd bmw till barnen. Det tog ett tag innan de fick fart på den, men sen körde de racer med den både ute och inne!

Kram Helena