torsdag 24 februari 2011

Primula






Fyndade två primulor här om dagen. Så söta små vårblommor. Denna lilla plantering står på hallbyrån och skänker lite färg när man kommer in från allt bländande vitt snöljus. De små kvistarna från vår smultronschersmin har fått små blomknoppar:) Måste ut och klippa av fler och fylla hela huset med grenar så blir det VÅR i vårt hus!

Det blir mycket bilder på blommor runt om på alla bloggar nu vilket är förståeligt eftersom vi alla längtar så efter det som komma skall.

Kram till er alla som läser och gör mig glad!

5 kommentarer:

Ljusa vardag sa...

Det gör inget att det blir mycket blommor. Man blir ju så glad av dem. Ha en fin dag! Mvh Anna

Anonym sa...

Det var mysigt med långlunch igår! Hoppas ni får en härlig dag! Kram S

Tina sa...

Kan tänka mig att gästerna som kommer, och även ni blir glada av att se de fina blommorna i hallen! Mig piggade de upp iaf, känner mig som hundra idag. Din trötthet beror på lilla busan kan jag tro..min bara på en låång dag på jobbet.

Kramis Tina

Vintage House sa...

Härligt fint där på fatet.
Men blir verkligen glad av blommor:)
kram
sandra

Hildas hem - Sofia sa...

Hej Kamilla!
Ja, det är mycket blommor i bloggarna nu - men det är ju vår längtan efter vår som talar :)
Jättfin och färggrann var primulan.

Superfin kälke du fått tag på också.

Ha en härlig fredag!

Kram Sofia