fredag 4 februari 2011

Ropa inte Hej!


Nej det ska man inte göra. Ropa Hej alltså. Idag är det alldeles vitt ute. Jaja det är ju bara februari så vi får helt enkelt gilla läget. Burr.

Skönt med fredag med en härlig helg framför oss. Ikväll ska vi till våra fina vänner och busa med våra små tjejer. Inte för att de direkt leker med varandra än men det är så kul att se dem tillsammans. De kanske blir jättebra kompisar när de är lite större. Eller inte. Ingen vet. Kul ska vi ha iallafall!

Imorgon kommer busans faster hit på mys. Hon bor alldeles för långt bort så vi har inte träffats på väldigt länge. Men nu så!

Hoppas ni också får en härlig helg oavsett vinter eller vår.

KRAM

4 kommentarer:

Tina sa...

Ja, jag hade också ett tunt lager vitt, kallt o tröttsamt på marken i morse.
Ha en trevlig fredag med vänner o lördag med faster! Det kommer busan säkert gilla särskilt mycket...

Kram Tina

Ord & Känsla sa...

Det var som sagt vitt i morse, men det var väl väntat.
Nu däremot har det nästan smält bort av solen!

Ha en mysig helg!
Kram Helena

Ljusa vardag sa...

Låter jättetrevligt! Själv ska jag ut och svida ikväll. Första gången på väääldigt länge. Blir inte så ofta när man är mammaledig. Kul att jag hamnade på din lista, du ska få finnas på min också;) Kram Anna

Hildas hem - Sofia sa...

Ja, jag vet. Jag fick gnugga mig lite extra i ögonen i morse för att se om jag såg rätt. Under tiden vi väntar får vi helt enkelt låtsas att det är vår inomhus med fina blommor och kvistar :)

Ha en fin fredag!
Kram Sofia