måndag 14 februari 2011

Love love love





I morse när jag kom ner till köket så stod det en stor bukett med vita krispiga tulpaner på bordet med en söt kärlekslapp bredvid. Åhh, I´m the luckiest girl! Tack hjärtat mitt!

Vi fick även en bukett härliga tulpaner av våra fina vänner i helgen så nu är det blomster lite här och var i vårt soliga hem.

Vår katt kom in med en alla hjärtans dag hälsning hon med. Snabb som ögat sprang hon in i köket och lade ner en mus framför fötterna på mig: - I love you! tror jag att det betydde, men sorry katten, matte föredrar nog blommor före döda djur faktiskt.

Idag pussar vi lite extra på våra kärlekar va? Det tänker iallafall jag göra:)

Varma hjärtankramar från mig

6 kommentarer:

Ord & Känsla sa...

Vad romantiskt det låter med blommor på bordet;)
Jätte fina tulpaner!

Ha en fin dag!
Kram kram

Tina sa...

All I need is love, too..
Du är så härlig Kamilla, xtra kram till dig, mannen o Busan..o katten, hm.

KRAM x 4, Tina

Ljusa vardag sa...

Visst är det kul med blommor. Vilken lyckost att få blommor på morgonen. Det har inte jag fått, men dagen är ju inte slut än:) Nä en död mus är väl inte att föredra, haha. Kul ändå. Ha en fin dag! Mvh Anna

FaB Keramik sa...

Tulpaner är nästan bästa blomman!
Mössen kan hålla sig i skogen tycker jag. (inte under min diskbänk eller på ditt golv)
Kram Frida

Fru W sa...

Haha....min son gav oxå min en liten överraskning i din katts kaliber, hihi, spana in här om du vill!!
http://wallerbert.blogspot.com/

Anne sa...

Ha ha. Hon vill bara visa hur duktig hon är och lägga fram sin trofé framför dig. "Titta vad jag kan :) ge mig något gott" Jag fick också tulpaner. Fint!!