torsdag 10 februari 2011

Oj vad hände här då?



En bebis som inte sover på natten är ingen rolig bebis. En mamma som är trött på dagen är ingen rolig mamma. En mamma som vänder ryggen till för att mixa kokade katrinplommon till sin bebis är en snäll mamma. Fast en väldigt trött sådan. Glömde hur långa armar bebisen har. Ojdå. Så kan det gå. Men jag hade nog ätit färdigt tror jag...

Hoppas er dag är lite bättre än min. Eller ganska mycket förresten.

KRAM och godnatt eller goddag. Vet inte riktigt.

4 kommentarer:

Tina sa...

Godmiddag, hoppas du också har fått sova lite när Busan vilat middag. Busan ser naturligtvis inte ut som om hon riktigt förstår vad som hänt, kanske mer intresserad av kameran...

Ha en bättre eftermiddag min vän, kram Tina

Mina drömmars hus sa...

Oj då, det är sånt dom händer. Inte lätt att vara en trött mamma.
Fina burkar du visade.
Ha en bra dag trots allt
AC

Ord & Känsla sa...

Oj, så kan det gå;)
De har väldigt lååånga armar de små.
Hoppas ni får sova bättre i natt!

Kram Helena

Misen sa...

Skickar lite cyber-energi från Götet till min kära vän!! <3