torsdag 6 januari 2011

Burspråk



Lite ljusare och krispigare när julduken togs bort.

Bilder från vårt burspråk. Här är det alltid ljust tack vare tre fönster. Detta är min favoritplats när jag ska läsa inredningstidningar och slappa med en stor kopp kaffe. Det är även kattens favoritfönster. Här har hon utsikt över byn och alla kattkompisar som promenerar på stigen nedanför vår lilla äng.

Fåtöljerna är gamla loppisfynd. Den röda stolen köpte min mamma för ca 20 år sen och nu har jag "snott" den. Det vita bordet var mörkbrunt när min man köpte det sedan har han slipat och målat.

Är det någon som vet vilket träd grenarna med de små kottarna kommer ifrån? Brukar plocka med mig några när jag är ute och går.

Kram på er denna trettondag! 



4 kommentarer:

Anonym sa...

Din blogg är så söt! Roligt att hålla lite koll här på vad som händer i ert fina hus. Och nej, no-läraren vet inte vad det är för träd. Shame on me. Vi ses på måndag!

Kram Jessica

Tina sa...

Hej Kamilla, jag tror det är lärk kottar du plockat..det ser ut så. Katten verkar ha sitt drömställe där, kollar in allt och alla.
Burspråket är jättefint, kan tänka mig att du trivs där!

Kram Tina

Betty sa...

Vilken underbar plats att sitta på o mysa.
Kan bara säga att M hade älskat att ha dig där , det pratas en hel del om dig här hemma.

Kramar från oss ! Betty

Drömmar och Verklighet sa...

Vilket fint bord du har. Är också sugen på ett sådant :) Kram