måndag 17 januari 2011

Ljusdekoration




Visst är det kul med alla ljusdekorationer dom finns i butikerna? Dessa söta änglavingar köpte jag på Balders Hage. Den här brickan står på tv-bänken och ändras om allt som oftast.

Stenarna är plockade på våra resor, bland annat från vår smekmånad i Kroatien. Dit vill jag gärna åka igen. Ett underbart land med kristallklart vatten, mysiga små hamnbyar, god mat och trevliga människor. Och en massa rolig shopping såklart!

Ny vecka, nya möjligheter!

KRAM

2 kommentarer:

Tina sa...

Kristallklart vatten...åhh vad jag längtar efter att slänga mig i havet. Jag är en riktig stenletare, fickorna fulla på planet allt som oftast.

Ska nog göra ett nytt arr någonstans, blev så inspirerad nu..

Kram på dig, Tina

Betty sa...

Ja det är ngt särskilt med änglavingar , lugnande på ngt vis.

Så gott lillan har det på altanen.

Kram på er i droppandet ! Betty