söndag 23 januari 2011

Hem ljuva hem



Så här möter man vårt hus när man kör in på vår gata. En väldigt härlig syn tycker vi som bor här;)

Nyss hemkommen efter en helg hos min fina mamma. Jag och min bebis och min bror åkte dit i fredags så nu har vi blivit riktigt bortskämda ett par dar. God mat och fika, barnpassning, promenad, tidningsläsning och en varm skön filt som läggs på en när man ska vila - det är inte helt fel det!

Men det är alltid skönt att komma hem igen och tur är väl det. Snart kommer maken hem efter sitt sista arbetspass för den här helgen.

Nu ska jag kika in hos er andra bloggisar.

Hoppas ni får en skön söndagskväll! KRAM

2 kommentarer:

Tina sa...

Borta bra men hemma bäst! Har sagt det förr men mammor är bra att ha...skruttan tyckte säkert att det var roligt att träffa mormor också.

KRAMEN Tina

Hildas hem - Sofia sa...

Hemma är alltid bäst! Förstår att ni blir glada varje gång ni kommer hem! :)

Ha en fin dag!
Kram Sofia