onsdag 12 januari 2011

Makens julklapp





Denna underbara form från Rice fick jag av maken i julklapp. Jag blev såå glad! Jag hade inte önskat mig något så denna hittade han och valde alldeles själv vilket betyder extra mycket. Han vet vad frugan gillar;)

Ett litet rim hade han knåpat ihop också:

"Kanske visa upp den på din blogg, men ej ur den dricka grogg. Gratäng, paj eller kaka, till mig får du vad som helst i denna baka. Gillar du den inte kan vi den lämna tillbaka..."

Sött va? Och visst ville jag visa den på bloggen. Vi gjorde en potatis- och chevrégratäng i den på nyår så jag vet att den funkar alldeles utmärkt.

Kram på er denna burriga onsdag!

4 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Ha ha! Jag log brett när jag läste rimmet. Jättegulligt! Klart att man smälter :)
Tack för besöket hos mig och för att du lämnade en kommentar så att jag hittade till din fina blogg :)

Ha en fin dag!

Tina sa...

Det fina rimmet drog upp mina smilband, det med groggen lät lite kul.
Den är riktigt fin, färgen är dessutom helläcker. rice har mycket fint..

Kram Tina

Misen sa...

Matte han kan han :) superfin!

Vintage House sa...

Hej
Härligt fin och perfekt färg...
kram
sandra