fredag 14 januari 2011

Välkommen hem till oss!







Solen tittade fram igår så då var vi ute en stund och fotade. Här är några bilder på vår entrédörr. Fick borsta bort lite snö så man ser vad som döljer sig därunder. Julrosen fick flytta ut för den såg så ledsen ut härinne. De gamla skidorna hade min mamma när hon var liten. De passar så bra till dörrarna tycker jag.

Nu ska vi luncha lite sen är det ut och skotta som gäller.

Hoppas ni känner er Välkomna! En skön fredag önskar jag er!

KRAM

4 kommentarer:

Stina sa...

Verkligen superfint.:-)
Stina

Härligt hemma sa...

Jättesnygga dörrar, ser väldigt välkomnande ut :). Krukorna har jag köpt i det skicket, men visst borde det gå att fixa till själv!!
Hoppas du får en skööön helg!!
Kramar Madeleine

Tina sa...

Ahh, gillar dina dubbeldörrar! Du har säkert hunnit skotta undan vid det här laget, jag måste ut för plogkillen har lagt hela gatans snö framför min garageuppfart. Smart, nä...

Kram o superfin helg till dig, Tina

Jenny sa...

Hej Kamilla!
Vilket vackert hus ni har och underbara dubbeldörrar!

Här kikar jag gärna in igen:)

Trevlig helg!

Kram Jenny