söndag 16 januari 2011

Längtan...



Nu längtar vi efter vår soliga altan, dock ej i vinterskrud... Vi vill sitta ute hela kvällarna och njuta av lantluften och av ljumma sommarkvällar. Eller sitta ute med kaffemuggen med den första vårsolen som bränner mot ansiktet ahhh. Snart snart snart, eller?

Igår snöade det som bara den. Sen blev det plusgrader och det mesta smälte bort igen, väldigt märkligt väder tycker jag. Dessa bilder togs för ett tag sen en solig härlig vinterdag. Lillan njuter precis som sin mor;)

Hoppas ni har en härlig söndag vänner, KRAM

7 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

Är det bara jag som är nöjd med att det är vinter, visst är det skönt med vårsolens strålar. Men jag njuter av vintern i och för sig många timmar som går åt till snöskottning.
Ha en skön söndag
AC

Tina sa...

Ljumma vindar och fågelkvitter, vill jag också ha!
Regn och blåst hos mig, så nu ser jag minsann gräsmattan igen! Alltid en början...

Skön söndag på dig, kram Tina
pst. altanen är jättefin!

Härligt hemma sa...

Underbar uteplats ni har där!! Ja visst längtar man nu :))!!
Ha en skön kväll!!
Kramar Madeleine

Härligt hemma sa...

Just ja, vaserna är från Åhlens 29kr styck :).

Marie sa...

Jag längtar också!!! Idag har det varit många plus och töat ordentligt, hoppas att det fortsätter så här!!!!!!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Marits vita skrin sa...

Jag toklängtar oxå efter våren och solen. Jag vill sitta på verandan och dricka kaffe och mysa..... Men snart så.

Kra på dig
Marit

Hildas hem - Sofia sa...

Jag håller med. Jag längtar också efter våren och ljuva sommarkvällar.
Men det är ok med vinter också. Det är ju bara den 17 januari idag så våren kommer nog tids nog :)

Kram Sofia