söndag 2 januari 2011

Spår i snön


Många spår i snön. Både av djur och människa. Vackert tycker jag. Kul att trädgården används även på vintern. Men det är inte så lätt att lufsa runt i trädgården nu, man sjunker ner en halvmeter ungefär. Fast det har töat en del nu när det varit plusgrader.

Idag har vi haft en riktigt slödag. Myst inne med film efter en härlig promenad i solen. Ska nog dricka lite kaffe nu och läsa senaste Allt i hemmet, det är livskvalitet för mig. Skönt att man kan glädjas åt det lilla.

Ha en fortsatt skön söndag!

KRAM

1 kommentar:

Tina sa...

Tack för att du svarade. Jag får inte riktigt till det med bilden. Kan bero på min mall och större gadget...får trixa igen...
Vilken fin dag det har varit, imorgon är det dock jobb igen. Kunde lätt tänka mig ledigt hela veckan!

KRAM o trevlig kväll, Tina