måndag 10 januari 2011

Snöras



Halloj måndag!

Hemma igen efter en liten helgtripp. Vi har hunnit med en hel del i helgen som vanligt när vi åker "hemåt". Vi har träffat våra föräldrar, min farmor och min mormor men bäst av allt har jag haft middag med mina tjejer. Alltid lika kul att träffas. Mycket att prata om eftersom vi inte hinner ses så ofta nuförtiden.

Visar två bilder som är tagna för nån vecka sen för adventsstjärnan är fortfarande kvar i vårt sovrumsfönster. Det runda fönstret är ett av köksfönstrena. Det här är ena gaveln av huset från baksidan sett.

Det har töat en del nu när det är plusgradigt så nu börjar mina stilleben komma fram under snön. Jaha var det så jag hade pyntat till advent;) Det rasar även snö från taken. Blir lika rädd varje gång det smäller till utanför...

Hoppas ni får en bra start på veckan kära vänner!

Kram

1 kommentar:

Tina sa...

Hej, låter som ni haft en härlig helg!
Nu är det farligt att gå nedanför taken, i Danmark fanns skyltar med "Pas på knolden". Förstod först inte vad det betydde..men sen ramlade myntet ner.

Ha en trevlig måndag du med, kram Tina